بلاگ سایت گالری پرتو www.galleryparto.com

تولیدی میز تلویزیون اینه کنسول بوفه لوستر جاکفشی چوب و ...

بلاگ سایت گالری پرتو www.galleryparto.com

تولیدی میز تلویزیون اینه کنسول بوفه لوستر جاکفشی چوب و ...

کارخانه تولیدی برادران سیدی تولید کننده انواع میز تلویزیون آینه و کنسول بوفه لوستر جاکفشی و میز جلومبلی می باشد و با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.
سایت اصلی: www.galleryparto.com

  • ۰
  • ۰

دستگاه لیزر

برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می شود. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که با تابش یک لامپ در یک محفطه بسته اشعه لیزر از طریق تحریک مواد مولد لیزر توسط تخلیه الکتریکی تولید می شود.

اشعه لیزر ابتدا از هد دستگاه بر روی جسمی که قصد برش یا حکاکی آن را داریم تابیده می شود و سپس این پرتو لیزری با توجه به میزان قدرتی که برای آن تعریف شده است قسمت مورد نظر را برش می دهد و یا موجب تسعید آن( حکاکی )می شود و در پایان قسمت های برش خورده با گاز فشار بالا از روی جسم برداشته می شود تا سطح صاف و سیقلی قطعه اصلی باقی بماند.

از جمله مزایای برش لیزری نسبت به برش های مکانیکی و سنتی می توان به سهولت در به کار گیری، کیفیت و تمیزی محصول نهایی اشاره کرد.

 www.galleryparto.com

  • ۹۸/۰۱/۱۷
  • محمد سیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی